Viktig! Smittespredning og koronatiltak

Postet av Styret 2024 den 8. Des 2021

Viktig informasjon til alle – etter avtale med Ada/hennes foresatte:

Ada har tatt en hurtigtest som ga positivt resultat for COVID-19. Hun har også tatt en PCR-test og venter svar på denne ila morgendagen, torsdag. Dersom resultatet av PCR-testen påviser omnikron vil det bli gitt mer informasjon om hvilke retningslinjer vi må følge.

Alle i Stavanger Roklub som deltok på pizzakvelden på søndag og/eller har trent med nybegynnergruppen må bes om å følge nøye med på evt. symptomer – og ta hurtigtest fortest mulig.

Ved tegn på sykdom skal du IKKE komme til roklubben eller møte opp på trening. Dette er det viktigste tiltaket vi har for å unngå smittespredning og gjelder for alle utøvere, trenere, foresatte og styremedlemmer.

Dersom en utøver har fått påvist COVID-19 skal de kontakte sin trener og gi beskjed straks.

Vi ber ellers alle om å lese gjennom siste oppdatering fra Norges Idrettsforbund i forbindelse med tiltakene som trer i kraft natt til torsdag 9. desember. De finner du her.

Takk til alle som bidrar til at vi kommer oss gjennom også denne runden – dette skal gå bra! Takk!