750 tusen takk, Sparebankstiftelsen SR-Bank!

Postet av Stavanger Roklub den 22. Mai 2023

Utrolig gode nyheter fra Sparebankstiftelsen SR-Bank!

Sparebankstiftelsen SR-Bank har besluttet å gi en gave på 750.000 til Stavanger Roklub. Det betyr at vår søknad ble funnet god nok av en av våre viktigste støttespillere – og arbeidet med å finansiere utvidelsene, oppgraderingen og tilpasningen av anlegget vårt er kommet et viktig og godt skritt på vei. Aldri har  ny båthall, nye treningsrom og nytt sosial- og klubbrom vært nærmere enn akkurat nå.

Dette var gode nyheter for Stavanger og Stavanger Roklub!

Se oversikten fra Sparebankstiftelsen SR-Bank over hvilke andre prosjekter stiftelsen har støttet denne våren her.

Skjermdumper fra søknaden vår.

Vi håper å dele litt mer informasjon om tegninger og prosjektets framdrift etterhvert som ting kommer på plass for arbeidsgruppen i styret. Det er enormt mye som må på plass før 1. juli for den gruppen – der finansieringen er noe av det mest sentrale akkurat nå.

Ikke nøl med å ta kontakt med styreleder Ingvild dersom du ser muligheter for å bidra sammen med arbeidsgruppen utover våren!