Terminliste for 2022-sesongen fra Norges Roforbund

Postet av Stavanger Roklub den 12. Jan 2022

På tampen av fjoråret publiserte Norges Roforbund terminlisten for 2022-sesongen. Og her er den:

Her i Stavanger Roklub gleder vi oss ekstra mye til 4. og 5. juni – da vi skal få hele ro-Norge til oss og Stokkavannet. Hold av helgen allerede nå!

Når det gjelder deltakelse fra klubbens side på de forskjellige regattaene, så er ikke det endelig avklart – men datoene for regattaene er nå bestemt av styret i Norges Roforbund. Mer informasjon om de forskjellige regattaene finner du her og se også hva andre ting som ble besluttet på Rotinget her.

Den internasjonale terminlisten finner du her.

Vi anbefaler både Norges Roforbunds hjemmesider og det internasjonale roforbundets egne sider – der er det mye interessant og spennende stoff for oss i Stavanger Roklub.

Vi krysser fingre for nok en vellykket sesong, den 128. i rekken for Stavanger Roklub!