Info- og gjenoppstartsmøte, Masterroing for herrer

Arrangør: Styret 2024

Tid

Vi ønsker velkommen til et info- og gjenoppstartsmøte for herrer masters i Stavanger Roklub og håper å se deg der.

Glem kilometer på kilometer i regnvær og litt for høye bølger på Stokkavannet eller Gandsfjorden! Glem 2 x 7 minutter med 20-10 eller de siste metrene opp til Ullandhaugstårnet... Eller 20 x 3 liggende rotak som aldri tok slutt!

NÅ ER DET ROINGEN OG BARE DET SOM GJELDER!

Tanken bak etableringen av en Masters Herre gruppe i Stavanger Roklub er følgende;

Klubben har gjennom de siste 50 årene hatt en fantastisk sportslig suksess, kronet med verdensmestre og masse medaljer i OL og VM. Antall Norgesmesterskap i samme periode er også formidabelt. Men en kode har vi aldri maktet å knekke, hvordan skape og beholde et levende senior/masters miljø hvor ro glede og egen trivsel er målet.

Dette ønsker klubben å ta tak i, derfor inviterer vi alle dere tidligere roere til en helt uforpliktende samling i roklubben, tanken er å ha et tilbud til de av dere som ønsker å trene/trimme sammen med andre likesinnede.

Edd og Truls informerer om hva som er tenkt og hva som er mulig og hvordan vi kan få opp en god gjeng av gamle roere som skal få mulighet til å bare ro (og slippe alt det andre...) et par ganger i uken på Stokkavannet igjen.

Det stilles ingen krav, kun et ønske om at dere skal finne tilbake gleden ved å sitte i en båt og gli over Stokkavannet sammen med gode venner.

Sportslig utvalg

Velkommen skal du være!