Godt nytt år 2022!

Postet av Styret 2024 den 2. Jan 2022

Vi vil med dette ønske alle medlemmer, roere, trenere, foreldre, frivillige og andre venner av Stavanger Roklub et riktig godt nytt år! Det skal bli et bra år for alle – både de som vil ro fort og de som vil ro mest mulig. Bare vent!

Tusen takk for innsatsen dere alle har lagt ned i klubben vår i løpet av 2021 – det er vi svært takknemlige for. Det gir oss også troen på at vi også skal ta 2022 – Stavanger Roklubs 128. rosesong – på en strak, sterk arm og få til minst like mye i år som i fjor – bare litt bedre.

Takk for alt du gjør, både i og for Stavanger Roklub, også i år.

Koronatiltakene videreføres

Vi må også i 2022 følge opp myndighetenes/NIFs nasjonale tiltak og anbefalinger og viderefører derfor retningslinjene fra 15. desember 2021 slik at disse vil gjelde fram til 14. januar. Disse retningslinjene kan du lese her eller på bildet:

Styret vil komme tilbake med ytterligere informasjon/felles informasjonsmøte så snart som mulig etter 14. januar, straks myndighetene/NIF har kommet med oppdaterte retningslinjer for idretten og Norge ellers. En ekstra takk til trenerne som holder hjulene i gang og motivasjonen oppe og legger så godt som mulig er til rette for at våre junior a/senior-utøvere kan få trene tilnærmet som normalt fram mot 14. januar. Takk!

2. januar 2022,