Åpent brev til alle medlemmer, foreldre og venner av Stavanger Roklub

Postet av Styret 2024 den 11. Jan 2022

Tekst:

Nå er vi inne i en tid som betyr at de normale treffpunktene er redusert til teams, eposter og Facebook – i hvert fall for de fleste av oss. Vi har nok alle kjent på hvor vanskelig det er å komme i gang med en normal hverdag med smittevern, kohort og karantene, ord vi ikke viste vi trengte for kun kort tid siden. Derfor dette brevet fra Stavanger Roklubs valgkomite:

Stavanger Roklub er bygget på dugnad. Det er gjennom engasjerte aktive og foreldre at vi bygger klubben. Vi trenger nye kandidater inn i styret og vi trenger å organisere oss på en måte som gjør at vi henger med i 2022 og videre inn i fremtiden.

Det betyr at rollene i styret kanskje vil endres og få andre grensesnitt. Det kan også bety at vi tar i bruk digitale verktøy for å gjøre jobben med å drifte klubben videre, lettere og enklere.

Kunne du vært med på å bidra med din kompetanse inn i styret?

Vi trenger de som kan organisere, de som er flinke på tall og system, de som er av den praktiske sorten og kan fikse motorene, huset eller båtene, eller de som rett og slett har lyst eller ønske om å bidra på andre måter til at Stavanger Roklub kan bli litt bedre i sesongen vi har foran oss, den 128. rosesongen, enn vi var i den foregående.

Vi kan love stort engasjement, kjekk ungdom og minst like kjekke foreldre som stiller opp.

Supert om du tar kontakt med en av oss i valgkomitéen:

Ellen Undset                            tlf 93299604          ellenundset@gmail.com

Lynn Biserød

Rune Dahl

Åpent brev til alle medlemmer.pdf