Klubbmesterskap 2021 nå på lørdag!

Arrangør: Styret 2024

Velkommen til klubbmesterskap på Stokkavannet!

Vi møter 10.00 og løpene starter klokken 11.00. Alle løp vil gå i 1 x og 4x. 4x-båtene som skal brukes er Marthon, Sven Erik og Harald. Sørg for at alle er rigget som 4x denne uken. Det er åpent for alle klubbens roere, fra de yngste til de eldste, aktive som mosjonister. Distansen blir samme ca. 500 meter, med målgang utenfor klubbhuset. I fjor klarte vi å stille 6 lag, håper vi klarer enda flere lag i år. Påmeldingen skjer på lørdag frem til 10.20, deretter blir det trekning av lag og båter. Alle blir delt inn i grove kategorier slik at vi får jevnest mulig lag. Følgende kategorier brukes:
  1. Jr.C/D og roskole
  2. Jr. B
  3. Jr. A, senior og masters herrer
  4. Para
  5. Masters damer og Oldboys herrer
Håper så mange som mulig stiller, det er meldt skiftende vær med litt sol, litt regn og moderat med vind.

Velkommen! Hilsen styret