Stavanger Roklubs egen Åpningsregatta

LØPSINNBYDELSEN ER KLAR!

Når det ikke kan arrangeres nasjonale åpningsregattaer på Årungen, så må vi i Stavanger Roklub arrangere vår egen.

Se her – dette er løpene på lørdagens regatta:

Se gjennom listen av løp og finn ut hvilke du vil bli med på. All påmelding skjer via din trener.

Etter regattaen er alle deltagere invitert til grillings/mat&drikke&utdeling av premier. Velkommen skal dere være!

På grunn av lokale/nasjonale retningslinjer og restriksjoner er det ikke mulig for klubbens aktive over 20 år (som ikke er eliteutøvere) å delta – og vi kan heller ikke ønske foreldre og andre rovenner velkommen til dette arrangementet denne dagen. Det eneste vi kan gjøre er jo en generell oppfordring til alle om å komme seg ut i frisk luft og det er det mye av rundt Stokkavannet!

Løpsinnbydelse lokal regatta 8.mai 2021.pdf