Ingrid klar for Baltic Cup

Postet av Stavanger Roklub den 30. Sep 2023

Foto: André Meling

Vi er stolte over å fortelle dere og resten av Stavanger at vår egen Ingrid Floen fra Stavanger Roklub er tatt ut for å representere Norge i den prestisjetunge Baltic Cup 2023 går av stabelen i Hamburg, Tyskland fra 30. september til 1. oktober.

Dette markerer den 29. utgaven av Baltic Cup Regattaen som startet i 1994, og er en viktig regatta for utvikling av unge roere.

Baltic Cup er ofte det første steget for mange unge roere ut av Norge, og gir en unik mulighet til å måle seg mot internasjonal konkurranse.

Følg regattaen på her

Dette arrangementet er en fantastisk mulighet for Ingrid og resten av de norske juniorroerne å forberede seg til neste års junior-VM i roing, kjenne på nivået og utveksle erfaringer med andre unge idrettsutøvere.

Regattabanen i Hamburg

Det er Toppidrettsutvalget i Norges Roforbund som tar ut hvem og hvilke lag Norge stiller med i Baltic Cup.

Lykke til, Ingrid!