Fornøyde givere – og enda mer fornøyde mottakere!

Postet av Stavanger Roklub den 13. Nov 2023

750-tusen takk til Sparebankstiftelsen SR-Bank for den flotte gaven vi ble tildelt, reservert påbygg, oppgradering og utvidelse av vårt idrettsanlegg på Stokkavannet. Nå blir det plass til alle som vil ro!

Egil Andreassen (SR), Bente Stokdal (SR-Bank)  og Ingvild Grøsfjeld (SR) under overrekkelsen på SR-banks Stavanger-kontor.

Blant de 11 millioner kronene som ble fordelt til 39 heldige mottakere i Stavanger denne gangen, var det fantastisk å se at hele 750.000 kroner hadde Stavanger Roklub som mottaker. Dette er en gave som overgår våre villeste forventninger, og vi hadde nesten vanskelig for å tro det var sant! Men, virkeligheten ble bekreftet forrige uke da banksjef Bente Stokdal personlig overrakte oss beviset. Se foto!

Denne gaven er en solid anerkjennelse av det viktige inkluderings- og ungdomsarbeidet som utføres av de frivillige og utøverne i Stavanger Roklub. Det sikrer at vårt arbeid kan fortsette, også i årene som kommer. Tusen takk for at dere er enige i det, Sparebankstiftelsen SR-Bank – takk for støtten og tilliten dere viser oss.