Vel gjennomført årsmøte

Postet av Stavanger Roklub den 19. Feb 2023

16. februar var det klart for årsmøte i Stavanger Roklub. Takk for godt oppmøte og engasjement, alle sammen! Vi fikk gjort det vi skulle.

Styreleder Ingvild ønsket velkommen og gav ordet til Jostein, som kyndig ledet oss gjennom årsmøtets mange punkter. Blant annet fikk årsmøtet behandlet det som er av lover, lovnormer, instrukser og retningslinjer – se hvilke her.

Det ble også valgt et nytt styre for neste år på torsdag. Nye i styret er Erling Grønnestad, Sven Erik Sandsmark og Truls Aamodt, mens Ingvild, Hanne, Kari, Erik, Egil og Cecilie ble gjenvalgt og fortsetter et år til. Gratulerer og takk, alle sammen!

Hvordan du best kommer i kontakt med styret – og resten av komiteene, det ser du enklest her.

Styret ønsker å takke avtroppende styremedlemmer og komitemedlemmer for innsatsen og engasjementet gjennom flere år, i tillegg til å ønske velkommen alle de påtroppende medlemmene i styre og stell.

Vi avslutter med noen linjer fra styrets beretning – ta gjerne en titt på resten av årsberetninger, regnskaper og rapporter her – takk for denne gang!