Sesongavslutningslørdag for 2021-sesongen!

Arrangør: Styret 2024
Påmeldingsfrist: 22.10.2021 05:00

23. oktober pakker vi sammen 2021-sesongen!

Det blir dugnad, det blir luking og spyling, banestrekkene skal på land, det blir sesongsavslutningsfest, kake og applaus – og så skal vi også takke en av klubbens store roere som denne sesongen avslutter en lang og fremragende karriere som internasjonal topproer: Are Strandli er dagens hedersgjest.

Program for dagen:

09.00Oppmøte og oppstart av baneopptak og høstdugnad. Dugnadsansvarlig Erik setter opp liste og inviterer og fordeler oppgaver. Alle skal med!

12.30

Felles arbeidslunsj. Lerøy spanderer fiskeburgere og drikke til alle, inkl. utøvere som er ferdig med trening og hiver seg på dugnaden.

16.00

Dugnad avsluttes og det er klart for sesongsavslutningsfest! Sjømatbord og kake, der alle utøvere, trenere og andre frivillige i klubben skal takkes for en formidabel innsats – og ikke minst: det skal markeres at Are har avsluttet en fantastisk ro-karriere denne sesongen.

Avslutning ca kl 18.30.

NB! For at vi skal få en viss oversikt over hvor mange som kommer, er det viktig at dere melder dere på sesongavslutningen.

Velkommen alle sammen!

Hilsen styret