Stokkavannsregattaen 2023

Arrangør: Stavanger Roklub

Vis kart

Velkommen til Stokkavannsregattaen 2023!

Da er det med stor glede vi kan ønske velkommen til Stokkavannsregattaen 2023, Masterscup og Lerøy Cup igjen. Dette blir bra!

Vi håper flest mulig av både unge og eldre, nybegynnere som mastere finner veien til Stavanger i midten av mai. Vi er i hvert fall klar til å ta dere godt i mot!

Påmelding og regattainformasjon:

Alt av informasjon om regattaen og påmelding til løp gjøres her – det er bare å melde på roere og lag!

Overnatting i Stavanger:

Når det kommer til de beste stedene for overnatting og slike ting, kan vi anbefale

Thon Partner Stavanger Forum Hotel der alt av bestillinger gjøres på nettsiden eller via e-post her.

og ellers er regionens Scandic-hoteller alltid klar til å ta imot roere i alle aldre!

Stavanger Roklub har en spesialavtale med idrettshotellet Scandic Stavanger Forus:

Gå inn på hotellets nettside her og bruk bookingkoden BSTA120523 når dere bestiller.

Vi gleder oss til å se dere!

Administratorer