Kontingent, treningsavgift og lisens

Postet av Styret 2024 den 5. Mar 2022

Ikke bare valgte årsmøtet et nytt styre, men det fastsatte også (styrets forslag til) kontigent 2022 for Stavanger Roklubs medlemmer.

Kontingent for 2022:

A Junior/Senior/Masters/Trim/Old Boys/Old Ladies kr. 2.000

F Familiemedlemmer* kr. 2.700

E Støttemedlem kr. 500

G Livtidsmedlem kr. 30.000

1/2 pris for alle som begynner etter 1. august

*) Alle i samme familie på samme adresse kan være familiemedlemmer. (Navn, adresse og fødselsdato på alle må oppgis)

Alle klubbens medlemmer som konkurrerer i roing må løse lisens. Styret har besluttet at klubben dekker lisensen for alle aktive juniorer/seniorer som skal representere Stavanger Roklub i 2022-sesongen.

Da lisensforsikringen med idrettens skadetelefon også anbefales for mosjonsroere, har styret bestemt at øvrige aktive medlemmer i roklubben vil måtte løse lisens for å kunne trene i Stavanger Roklub. Det vil komme som en egen faktura for dem det gjelder.  Les mer om lisensordningen her.

Vi gleder oss til årets sesong starter i slutten av april – Stavanger Roklubs 128.! – og ser fram til gode prestasjoner og mye bra roing rundt omkring i verden i 2022!