2,5 ekstraordinære anleggstilskuddsmillioner avsatt til Stavanger Roklub

Postet av Stavanger Roklub den 1. Feb 2023

Fin start på februar!

Tirsdagens møte i 'Utvalg for kultur, idrett og samfunnsdialog' (UKIS) besluttet å gi et tilslag på 2,5 millioner i ekstraordinært anleggstilskudd til Stavanger Roklub*. Det betyr at vår søknad ble funnet god nok av både administrasjonen og den politiske ledelsen i Stavanger kommune – og arbeidet med å utvide, oppgradere og tilpasse anlegget vårt med ny båthall, nye treningsrom og klubbrom er kommet et utrolig langt skritt på vei. Vel blåst så langt!

Vi håper å dele litt mer informasjon om både søknaden, tegninger og prosjektets framdrift etterhvert som ting kommer på plass for arbeidsgruppen i styret. Blant annet forutsetter tilslaget at alt av søknader og tillatelser er på plass før 1. juli – så det er en stram tidsplan.

Ikke nøl med å ta kontakt med styreleder Ingvild dersom du ser muligheter for å bidra sammen med arbeidsgruppen utover våren!

Stavanger Roklub enn så lenge:-)

Les mer om milliondrysset i Stavanger Aftenblad her.

*Tilslaget fordrer at alt er på plass av tillatelser og søknader. Se innstillingen her.