Stokkavannsregattaen 2021 – korona spesial

Arrangør: Styret 2024

VELKOMMEN TIL STOKKAVANNSREGATTAEN 2021!

Stavanger Roklub har gleden av å invitere til 'Stokkavannsregattaen 2021 – korona spesial' – en regional og koronatilpasset roregatte på Stokkavannet!

Invitasjon, løpsoversikt og alt det andre praktiske er nå utarbeidet sammen med roklubber på Vestlandet, arrangementet er meldt inn til Stavanger kommune og smittevernrestriksjoner og regler er hensyntatt:
– Vi ser frem til to dager med spennende løp og flott roing av roere fra Stavanger, Os, Bergen og resten av regionen vår!

Invitasjon, løpsoversikt og resultater er tilgjengelig på Stokkavannsregattaen 2021 – ta en titt da!

Vi krysser fingre for fint vær, lite vind, mye god roing og kjekke dager på Stokkavannet!

PS. Stokkavannsregattaen 2021, med Mastersmesterskap og Coastal Beach Sprint som var planlagt 22.-23. mai er avlyst. Så da blir det i år som i fjor, en koronatilpesset, regional regatta i juni.